svar på frågor

till louise ,

klart du hinner . jag brukar säga att det tar 2 månader för att få ett rättvist resultat.

Om du klarar att motstå alla andra dagar om du ''fuskar 1 dag i veckan är det okej, men brukar vara så om du har fått något sött i dig så blir det svårt att motstå , jag äter inget onyttigt då jag inte klarar att motstå. att träna 5 dagar i veckan på en cykel räcker nog inte . Din kropp vänjer sig så vid cyklandet . Om jag vore du och vill ha en fin kropp till sommaren ,så skulle jag ta morgonpromenad 40 min varje dag elr a minst 5 dagar i veckan, och sen köra 1 timme på gymmet 4 dagar i veckan och sen tänka på din kost , ät lite mindre portioner och ca 6 gånger om dagen .Sen är det ju upp till dig hur mycket du vill förändra och hur mycket du vill kämpa .

Till isabelle

mellan domhär måltiderna äter jag inte då jag alltid blir mätt på mina portioner , jag äter ca 6-7 gånger om dagen och då är det måltider men hyfsat små, för att hålla igång ämnesomsättningen ,

till frida

Crosstrainer bränner absolut mycket fett på kroppen beroende på hur tungt motstånd du har så tränar du olika mycket , ju tyngre du har ju mer spänner du kroppen och musklerna sätts igång. Crosstrainer är perfekt om man inte vill belsta benhinnorna eller sina knän speciellt mycket.

Jag tränar för det mesta styrketräning och det är 6 gånger i veckan men delar då upp och kör olika muskelgrupper varje dag för att inte slita ner muskelvävnaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0