Svar på frågor

Fick frågan om vad min hårfärg heter
Vet inte hur jag ska beskriva den men gjorde mörka slingor i toning (folie) är blond igentligen

Fick frågan om vad jag äter och inte äter ,
Jag skrivet dagligen vad jag äter och det jag inte äter är onyttig mat .(all nyttig) mat är välkommen

Fick även frågan om hur man hittar mergim '
Mergim doqaj heter han

Fick frågan om hur ofta jag tränar styrka och hur ofta cardio
Nu har jag tränat mycket styrka under vintern för att bygga lite muskler , och jag som har ganska smal benstomme och är lång får väldigt långa muskler ,men har lätt för att få synliga muskler då jag inte har så mycket underhudsfett. men såklart får man tag i fett här och var. Nu inför vår och sommar kommer jag sakta med säkert öka cardio träningen för att få ''deffad'' kropp, inte riktigt än men snart så.  Inför sommaren i slutetav april kommer jag köra stenhårt mer cardio och tyngre stykepass, dieta och få sommarens kropp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0