Svar på frågor

Till linnea

hehe social fobi ska du absolut inte ha , bara komma fram och hälsa Jag bits inte;)

Till emma

Det låter som du tränar rätt mycket och har intresset, dedär med att du vill gå ner 10 kilo snabbt , kommer inte bli bra att gå ner såpass mycket snabbt då när du gått ner dom (om du gör de snabbt) kommer du gå upp lika snabbt igen , brukar bli s¨å , försök istället att ha ett mål på 5 kilo och istället bygga om kroppen , bränna fett men lägga på lite muskler.

Försök äta små portioner och nyttigt framförallt , Om du lägger upp vi säger en bit kyckling och ris på en tallrik som du brukar göra , ta bort 3 fjärdedelar av riset och lägg på en hakv kycklingfile istället som tex. och viktigt att äta regelbundna tider framförallt så kroppen håller igång.hoppas de går bra.

 

Till linnea,

inte hört något om herbalife ska absolut kolla upp de med någon som kan de lite bättre

 

Till Natta,

Hur jag tränat för att få en fin kropp, hehe ja det är det jag håller på att med tiden nå fram i denna blogg till er läsare .

Hur många chins jag klarar , oj de är inte många då jag inte kan tekniken riktigt , handlar mycket om teknik .

Till kajsa,

tack för tipsen ska jag absolut göra

till anonym

Dom byxorna är sponsringsbyxor från Hp så vet inte vart dom är köpta, men det är ju nike så borde finnas på Stadium

 

Till anonym

Det är ett jobb där jag kommer jobba på en klubb som studenter kommer hyra och ha alla sina stora fester på.

Till Linda

Du vill ha ett schema men är det träningsschema eller matschema du är intresserad av?:


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Michaela,

Tack för din uppmuntran :-)Nu ska jag bara våga ta kontakt dvs våga prata med folk (gulp). Jag har gått ned 60 kg själv och har väl gått ner mer sedan jag började på gym, var livrädd för gym dålig självkänsla osv. Jag jobbar med en livsstil som jag har lärt mig av Nordamerikas indianer som jag rest bland i många år. De jobbar fysiskt,mentalt,emotionellt och andligt.

Den metoden har hjälpt mig, nu ska bara det sista runt magen samt bukfettma bort.

2010-03-04 @ 11:22:48
Postat av: Sara

ååh ja ett matshcema skulle du gärna få och ett träningsprogram för nybörjare?:D

2010-03-04 @ 11:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0