Stefan gästbloggar

Såhär tränar jag Stefan bröst 

värmer upp 5 min i rodden för att komma igång o bli varm i överkroppen sen 

 

kör jag bänkpress..värmer upp på 60 kg 1 set x12. 

1 set 80 kg

1 set x 10. 90 kg 

1 set x 10. 100 kg x 8.

1 set 110 kg x5..

 

övning 2

sne bänk i smithmaskin

 

övning 3 

hantelpress 4 set

 

sista övningen brukar bli bröstpressen i maskin

 

man ska tänka på att stretcha efter varje övning. sen är det bra om man värmer upp lite i rodden eller att man börjar köra väldigt lugna vikter så att kroppen kommer igång på ett bra sätt

Favorit mat nyttig sådan är
Ris kyckling keso och avocado
Kom gärna med frågor så svarar jag på det jag kan ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en fråga till Stefan, vetu vad man borde satsa på extra mycket om man vill få till en rak rygg? Har problem med att min rygg börjar bli lite "puckel rygg" aktig och vill få den att bli så rak som möjligt..

2010-03-20 @ 18:53:41
Postat av: Anonym

sker inte hantelpressen liggandes eller lutandes?

2011-05-31 @ 12:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0