söndag

Dagens intag
Gröt
Musli
äggmacka
kyckling och ris
lättfil och musli
Idag tog jag vilodag istället för igår 
låg i sängen till klockan 14.00
15.00 åkte jag och mötta Kristian och Matay vid centralbadet , var hur skönt och mysigt som helst man kände sig dock seg när vi gick därifrån. Efter de åkte vi och åt. 
Har varit riktigt duktig idag också 
Tvättat
lagat mat
handlat
Ska städa hela villan nu
Imorn ska min pappa opereras så jag måste hjälpa han med lite saker , inget plugg imorn , men träning såklart ;)
PS fick frågan om hur tränad jag var innan och hur lång tid jag har hållt på med tränandet.
Jag har spelat fotboll en 5 års åldern och slutade för 1 år sedan , har gymmat i ca 1 år bara men hårt som tusan
Man kan säga att jag satsade på mat och träning från sommaren 2009 så det har gått snabbt för mig vill jag lova.
Fick även frågan om jag inte sliter ut min kropp med all träning, Jag lägger upp schema där jag tränar olika kroppsdelar och då får delar av kroppen vila ändå.
DS. imorgon flyttar bloggen till fitnessflickan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0