nattsvar

Fick frågan om jag aldrig festar eller aldrig dricker .

Den frågan har jag fått många gånger och jag svarar alltid samma svar..
Jo det gör jag .
Då kommer följdfrågan, jaha men närdå typ
Då svarar jag , nej men när det händer något speciellt.

Alla mina nära kompisar är festmänniskor, men förde behöver inte jag dricka för att ha roligt eller festa.
När jag går ut och festar , gör jag det för att ha roligt med mina vänner eller fira något speciellt .
Jag går inte ut för att få napp eller stöta på killar, endast för att festa med mina kompisar och ha roligt
Jag känner inget behov att gå ut på krogen och supa varje helg när det inte gör något alls bättre.
Jag har allt jag vill ha , jag är super nöjd över mitt liv och kräver inget mer , älskar mina nära och kära och gör allt för dom. Behovet hos folk att gå ut och supa hos folk har jag aldrig förstått , jag har aldrig sätt ner på folk som dricker eller som festar, om man finner det roligt så tycker jag man ska göra de , jag gör det jag tycker är roligt. Jag har festat och gått ut mycket för att vara så ung men aldrig varit något ''fan'' av att dricka.
Kan vara roligt ibland men har fått avsmak på hur folk blir när dom dricker .

aja allt för inatt c ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång är du & hur mycket väger du (superfin kropp), så sjukt fin blogg, jag följer den varje dag! kram

2010-03-14 @ 11:59:12
Postat av: Natta

Vart bor du någonstans i sthlm? :)

Hur mycket tränar du i veckan i snitt? Vilar du inget? Skrev detta igår men fick inget svar på det. Hoppas på svar!!

2010-03-14 @ 17:24:03
Postat av: Anonym

Håller med helt och hållet! Bra skrivet :)

2010-03-17 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0