Min åsikt om att träna ben

Har fått frågan om vad jag anser om att träna ben och här får ni svar ;)

Många tycker att träna ben är väldigt tråkigt, onödigt och bara tar lång tid , ''man ser ändå aldrig benen , eller man tänker inte på benen '' har jag hört många gånger. FEEL
Killar kollar på en tjejs ben väldigt fort  vältränade ben och en vältränad rumpa är A OCH O , och min åsikt om en killes ben är så att jag kollar diirekt  på en killes ben , det är väldigt viktigt tycker jag , ett par små tunna ben som man är ska behöva vara rädd om tycker jag är ganska osexigt ,en rumpa på en kille ska vara något att ta i .

Att få symmetri i att överkroppen passar till underkroppen, finns många som har snygg överkropp men faller på ben och rumpa . om du inte har lust att träna kroppens största muskel , rumpan och beben går du miste om hormonell stimulans som krävs för återhämtning, om du tränar ben och rumpa hjälper det din överiga kropp att bygga muskler.

Och till alla som vill gå ner i vikt , när du tränar ben över du fettförbränningen också och för benen tar det lång tid för återhämtning. din metabolism kommer därför öka.Det vanligaste är att man kör cyklning eller att man springer, det kommer du inte få stora ben av som kille hur mycket du än inbillar dig de , för tjejer är det perfekt att köra de då man oftast inte vill bygga för stora muskler. Men lägg in minst 1 benpass där du kör stenhård styrketräning för benen. kör du 2 pass så kör framsida en dag och baksida en annan .



Kommentarer
Postat av: Tjej

Hej på dina bilder från 7e mars där du har en grå träningshoodie på dig. va har du för ögonskugga där? jätte fin!

2010-03-08 @ 22:39:39
Postat av: Skalman

Jag kan bara instämma om dina synpunkter om ben-rumpa...klart viktigaste kroppsdelarna på en tjej/kille. Bli inte för stöddig nu men jag måste bara få säga att din rumpa är helt makalöst fin. Råkade slänga några blickar på din rumpa på gymmet. En objektiv komplimang utan orsak. Ett tips från en kille, deffa inte ner dig för mycket till sommaren - det är aldrig snyggt. Kul blogg att följa, tror den kommer växa. /Sotis



2010-03-09 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0