Mars 7, 2010

Dagens upplägg =

uppvärming
armhävningar 30 sek  i sträck , hinn med som många du bara kan
vila 10 sek
benböj 30  långsamt ned och litte snabbare upp  utan vila
repetera detta  ca 7 gånger

Ha en roddmaskin och sedan lägg ett par hantlar bredvid framför en spegel
Kör full fart i 2 min på rodden du ska hinna minst 450 meter
direkt mot hantlarna och kör 1 min hantelcurls utan vila med stadiga armar
vila 10 sek sen tillbaka till rodden 
kör 2 min och nu ska du hinna minst 470 meter
Mot triceps '''maskinen'' där du ska köra triceps övning med rep i 1 min utan vila
vila 10 sek sen tillbaka till rodden ,
repetera detta ca 4 gånger

Efter detta ska det rinna svett och du ska känna mjölksyra från ben till armar

Efter detta så gör du lite magövningar , valfritt men fokuserade på magen , nu ska du bara tänka på att spänna magen och slappna av allt annat i kroppen . detta kör du 1 min sen vila 20 sek sen samma sak om och om i gen ca 4 gånger ,

Nu har du gjort ett pass som är gjort för hög nivå på din träning  , liknande andvänds för  poliser , brandmän , militärer . ja  you name it , så efter detta ska du känna dig duktig , ;)


Detta blev min middag :)


Kommentarer
Postat av: emma

kan inte du skriva ett inlägg om vad du äter och vad du absolut inte äter, du verkar äta väldigt bra och strikt så det skulle vara intressant att veta vad du äter och udviker :)

2010-03-08 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0