äntligen fungerar datorn

Har äntligen fått igång min dator så nu blir det till att blogga mycket .
Idag vaknade jag klockan 9 åt gröt som vanligt enklast och snabbast.
Åkte iväg till skolan för att ha gymnastik där vi hade lite fystest, hur roligt som helst.
Efter det slängde jag i mig kyckling och en röra jag gjort på keso och kesella.
Åkte sedan till gymmet och körde ett skönt benpass såhär på fredagen. 
såhär såg det ut 
10 min snabb gång på bandet 
7 min joggning på bandet
5 min roddmaskin
Ben press 100 kg --12-12-15-12
Knäböj med skivstång 30 kg --12-12-12
Utfall med skivstång 30 kg --12-12-12
Knäböj med korsade ben med skivstång 20 kg --14-14-14
Utfall med pilatesboll och skivstång 25 kg  --12-12-12
Slängde direk i mig en protein shake 
och sedan var jag såhär slut . 
Därefter åkte jag till Homerun för att klirra en keps 
och åkte sen hem och slände i mig musli och lättfil 
PS bilderna från sexy by sweden kommer upp när dom skickas till mig 
även videon från body nytt när den är klar 
och sen även bilderna som kommer tas på tisdag för fightplay

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte höra om du kan rekommendera något bra som ökar fettförbränningen?

2010-03-19 @ 19:38:37
Postat av: Anonym

Hej!! Jag har köpt Diet Shake från Gymgrossisten det är som en måltidsersättare och ska slimma från fett till slankare kan man väl säga! men jag bara undrar om du har tips på hur man ska äta o träna för bästa möjliga resultat! tränar ca 4 ggr i veckan allt från spin o skivstång o core är det nåt mer jag ska tänka på? ska gå ner ca 5-7 kg vill inte bli skelett smal utan slank med muskler typ!! tack för en super blogg!!

2010-03-19 @ 22:15:09
Postat av: Vulle

Bra jobbat!! :)

2011-01-08 @ 03:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0