9 mars

intag
gröt
banan
torsk potatis
protein bar
protein dryck
gulasch soppa

Vaknade vid 6 och gick till skolan efter 2 timmars sömn :(
 bild från klassrummet


Sedan efter skolan begav jag mig till östermalm för ett snabbt möte  och sedan mot gymmet
Som ni märkt tränar jag oftast vid 5-6 tiden till 7-8 tiden . det är därför jag är som piggast då.
På gymmet körde jag armar och de är alltid skönt då man inte behöver få upp flåset lika mycket

körde samma runda  men fria vikter som alltid och avslutade med koncentrations övningar för magen .
fick frågan om vad jag har för vikter i hantelcurl och skivtång när jag kör armar ,och det är  ca 9 kg i hantelcurl och ca 15 i skivstången och sen kör jag ganska många repp.
 jag som spännis och blundar hhahah

efter träningen åkte jag hem och åt och somnade med kläderna på , hur skönt som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0