7 mars

Har varit på dop hela dagen och sprang iväg och tränade också sedan vid 17 tiden .
Blev tapas buffe på dopet så var perfekt mat för min del ;)
sen blev det ett crossfit pass på gymmet idag hur kul som helst  , körde med alexander pärleros
Började med att värma upp i va 8 min  armhävningar och benböj och ingen vila 8 min i sträck .
Sedan mot roddmaskinen körde ca 2 min i sträck sen mot hantlarna för hantelcurl och rep triceps övingar i 2 min sen tillbaka till roddmaskin och sedan till hantlarna , ja några gånger fram och tillbaka till man inte kunde gå längre , ca 30 min . därefter lite koncentrations magövningar och sedan var det klart . hur bra som helst.
Ikäll blir de oxfile med potatis och rotfrukoter och avocado :)
Heeelt slut


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja! Vilken gym trännar du på? Och vart ligger de? :)

2010-03-09 @ 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0