6 mars

Idag har varit fullt upp hela dagen inte en lugn stund, kan vara för jag vaknade för sent också .
Vaknade vid 11 tiden slängde i mig en skål musli och ägg och keso
Joggade iväg i kylan till pappa och klippte honom ,slängde även i mig kyckling och avocado där
Gick till vällingby för att ta tunnelbanan mot stan , åkte förbi johan på protein fabriken
åkte sedan mot gymmet och körde ett bröstpass, exakt det mergim tipsat om nedanför , gick super bra , lite seg idag bara . Körde 20 min mage på det efter för att ta ut mig helt , sedan spurtade jag iväg till söder till kocksgatan för att göra i orning mat m.m för en överraskingsfest för min moster som fyllde 22 i måndags:)
gick hur bra som helst. Sedan träffade jag upp en kompis på kvällen och nu är jag äntligen back in bed.
Blev lite onyttigt idag för första gången på länge , men någon gång får man kanske unna sig ? eller ....? vad tycker ni är det bra att ha fuskdagar eller inte , kan man hålla sig till 1 dag om man tänker så ?

lite bilder från gymmet och kvällens ''suprise ''

I väntan på bussen :)

Taggad på att köra igång ?

Spännis ?

Kenny och hannis blir fotade av charlee

Flavio ovh tommy snackar ? hmm samma språk?

Paolo och flavio laddar ...

Kommentarer
Postat av: marléne

jag tränar och försöker få en "slimmare" kropp och det hände inget på varken vikt eller kroppens utsida när jag åt chips och godis.. Så det stämmer nog som du sa att det endast är 30 procent av det som träningen gör och 70 procent av va man äter. Upplever att jag sen jag slutat äta godis nu sover bättre om nätterna och att kroppen börjar forma sig litegranna, har slutat i ca 7 v. Jag tycker att man kan äta onyttigt ibland, men jag själv ska försöka hålla mig utan ett tag nu då det känns som de bara bromsar träningen.

2010-03-07 @ 15:49:21
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag tycker väl att man kan hålla sig till en fast dag när det gäller godis och sött iallafall. När man går bort får man försöka hålla sig till kaffe eller nåt.



Men va gäller mat så känner jag att om man är bortbjuden på middag så kan man ju kanske äta lite mindre istället. Men klart man kan unna sig och man ska självklart inte ha dåligt samvete om det händer någon gång ibland :) Jag brukar göra så att jag "Skippar" min ätar dag om jag inte kan hålla mig en annan dag av veckan. Flyttar den liksom om det behövs :)



Snygg jävla kropp du har mickis!

2010-03-07 @ 17:05:49
URL: http://schemmy.blogg.se/
Postat av: Rille

Shit vilken snygg moster du har! Man ser inte så mycket men jag har sett henne förut!

2010-03-09 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0