3 mars

Dagens intag den 3 Mars

Liten frukost= musli
Lunch= Thaimat
Mellanmål =Protein shake
Mellanmål = Protein dryck
Middag = Köttfärs och fullkorns pasta
Kvällsmål = Stor sallad

Fotograferingen gick mycket bra

Skulle möta upp Nicklas och Bojan för ett möte ang jobbet som startar 17 mars, Jag fick jobbet och fixade även samma jobb till julia . Kommer bli mycket roligt , det är en klubb som heter Skyddsrummet som Studenter hyr för deras skivor , fulbokat nästan varje dag i 3 månader så kommer vara mycket att göra men kommer bli roligt ,
Vi satt och fikade och pratade efter intervjun med dom i 4-5 timmar säkert mycket trevliga killar som jag kom mycket bra överens med .

Gick till gymmet körde mina övningar som blev

Snabb gång i 15 min
Hopp på plint i 15 min
utfall med pilatesboll och skivstång
vanliga utfall med skivstång
knäböj med skivstång
knäböj med korsade ben och skivstång
benpress
Detta är bild på var det tar i benpress

Detta är vart det tar i utfall
Korrekt övning knäböj med skivstång

Kommentarer
Postat av: linnea igen

Ja det vore väldigt roligt och få veta lite mer och framförallt ärliga svar om olika protein drycker, inte bara vad som är bra utan också vad man bör akta sig för. En fråga till som jag tänkte ställa är att du ibland skriver protein shake och ibland protein dryck, vad är skillnaden, eller är det samma?

2010-03-04 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0