20 mars

Idag ställde jag klockan på 9;00 för att jag visste att det skulle vara bra väder , så jag ger mig ut bland is och snö men bara i träningsbyxor och tjocktröja och powerwalkar i ca 40 min på om mage så jag kände mig duktig.
Kommer hem och planerar dagen idag blir de vilodag då jag ahr så mycket annat i tankarna.
Idag blir det fotbollsmatch på råsunda Aik och Bp spelar .
Efter det ska jag möta på en kompis och vi lär äta något gott och hitta på något skoj får man hoppas . 
 
På måndag sätts min riktiga blogg igång Fitnessflickan.se
Är under konstruktion just nu och vi flyttar över allt och bygger upp den så ni blir nöjda, den kommer vara så mycket bättre än detta då jag kommer lägga upp videos m.m
Bilder kommer upp under dagen på vad jag hittat på , c ya

Kommentarer
Postat av: Johan

Bra blogg faktiskt, mycket inspirerande. Du verkar påläst och seriös, forsätt så. För att sprida din blogg tycker jag att du ska "maila" in din blogg till Metro för gratis reklam, och på så sätt mer läsare, och kanske känns mer motiverat att försätta :)

2010-03-20 @ 13:42:13
Postat av: Anonym

följer din blogg dagligen! jag undrar, hur lång tid har det tagit för dig att få den kropp du har idag? hur tränad/otränad var du innan du började träna?

2010-03-20 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0