2 mars

Gick bra på gymmet idag , lite mycket folk tycker jag men kämpade på ändå .
Gick på bio såg i'm in love with james morris , mycket bra film  ,humor på hög nivå ..
efter detta åkte jag direkt hem slängde i mig mitt kvällsmäl , musli som jag skrev tidigare .
bjuder på denhär bilden ( värdelös hållning och allt menmen )

PS .tränar såklart med tröja inne på gymmet , men åker av fort i omklädningsrummet;) 
 

Fick en fråga om hur man tränar på konditionen inför tjejmilen .
Det är bara fortsätta springa , cykla , roddmaskin , kanske något boxningspass , ja allt möjligt för att få upp den.
det bästa vore ju om du orkar upp på mornarna och springa 40 min ungefär .

Min dag den 3 Mars

Vakna vid 10:00= frukost  (liten)
Möta julia
12:00 Test fotas Linnea frank .Maria Prästgårdsgata 32 E
Hinna äta något
13:30 scandic hotel stureplan ( Möte om mitt kommande jobb)
Äta direkt efter på något mysigt ställe
Gym runt 18:00
Äta
hitta på något skoj !



Kommentarer
Postat av: Mille

jätte fin kropp michaela

2010-03-03 @ 02:04:12
Postat av: Linnea

Hej Michaela,

Kul att läsa din blogg, mycket tips att läsa. Min kropp vill inte ha ris,pasta potatis längre så det är lite trixigt med kosten har lagt om till endast rotsaker samt kött, fågel och fisk nu för att få i mig något hittills fungerar det. Tror jag såg dig på gymmet i går men det var mycket folk och ville inte tränga mig på, jag gick dit medvetet när det var mycket folk i går för att få bort min sociala fobi HA jag överlevde whoohoo.

2010-03-03 @ 09:38:25
Postat av: Emma

Hej! din blogg är verkligen super, jag försöker gå ner i vikt och vill tappa 10 kilo rätt snabbt, några tips? tränar ungefär 3-4 gånger i veckan på gymmet! men känns som jag inte kommer någon vart? idag började jag med att utesluta pasta och sånt osv, ska jag försöka äta 6 gånger om dagen så som du gör? berätta gärna i ett inlägg behöver din hjälp!!:)

2010-03-03 @ 14:15:14
Postat av: marléne

tack för svaret =) vore roligt om du gick in närmare på hur du har gjort för att få en sådan vältränad kropp, vad du uteslutit att äta o hur mycket du har tränat.. grymt jobbat iaf :)

2010-03-03 @ 14:27:15
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: linnea

Hejhej, vet du om herbalife är en bra proteindryck om man vill ha en fin kropp?

2010-03-03 @ 14:50:34
Postat av: Natta

Hej hej! Hur mycket har du tränat för att få en sån fin kropp? Och hur mycket tränar du i veckan?? Jag undrar hur många chins du klarar av för att vara tjej?? :)

2010-03-03 @ 15:06:45
Postat av: Anonym

ååh exakt sådana byxor jag letat efter,perfekt längd!vart har du köpt dem någonstans?=)väldigt tacksam för svar!

2010-03-03 @ 20:29:23
Postat av: Anonym

vad är det för jobb?

2010-03-03 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0