18 mars

Idag har jag haft fullt upp 
vaknade klockan 9.00 at grot som vanligt 
akte ivag till mariatorget till bingos studio och platades for deras nya collection av sexy by sweden kladerna , 5 timmar senare gled jag forbi johan pa proteinfabriken snodde med mig en shake och mellanmals ''bar''
och akte darefter ivag for att mota upp uffe franhttp   ://bodynytt.se/
han skulle gora en trailer om nar jag tranar den kommer upp om ca 1 vecka :)
traffade sedan tjockisen och gick pa bio . green zoon blev de ..
nar jag kom hem ligger pappa med gips upp over knat och har slitat av halcenan och kommer inte kunna rora sig utanfor dorren pa ca 6 manader sager dom , han ska opereras inom nagon vecka . 
detta betyder att jag fatt saga upp mig fran mitt jobb da jag maste ta hand omen vill , mat , tvatt, stadning, hunden ,skola och traning sa det blir mycket anda.
bjuderpa en bild fran fotograferingen haromdagen fran homerun 
drack nagra proteindrycker idag for jag inte hade tillgang till mat , men nar jag kom hem blev det kyckling och sallad och keso.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för hund?:)

2010-03-19 @ 16:34:55
Postat av: Anonym

jag vet att det egentligen är en träningsblogg, men de skulle va kul om du berättade lite om dej själv vad du gör, va du jobbar med osv? om du har någon boyfriend? =)

2010-03-19 @ 17:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0