17 mars

Sitter just nu i skolan , har med mig datorn ;)
Vaknade idag klockan 7 och at grot till frukost som vanligt.
skuttade ivag till skolan och klippte lite barn , blev hur fina som helst 
Och sjalv sitter man nu och vilar
Ska nu gor lite grot och slanga i mig 
Slutar klockan 12 och da ska jag glida mot proteinfabriken till johan.
Ska ta en proteindryck dar ocksa innan traning , sen mot gymmet runt 3 tiden.
idag blir de=

BICEPS

Hantelcurl

uppvärmning 2 set

lagom vikt  10 reps

lite tyngre 10 reps

 8 reps

lite lattare 12 reps

Bicepscurl rak stång

3set  10-12 reps

Pose curl

3set 8reps

Hammercurl (rep liggande på bänk)

3set 10-8 reps

TRICEPS

Pushdown i cable rep

3set 10reps

Press från pannan(z-stång)

3set 10-6reps (Hantel över huvud(enarm)

3set  10reps

Dips

Pushdown i cable(enarm omvänt)

3 set 10reps

proteinsryck och 3 riskakor

 

Efter traningen ska jag jobba pa skyddsrummet till klockan 3 inatt kommer bli jobbigt maste ata nagot maktigt .

 

 


Kommentarer
Postat av: amanda

Vart har du köpt din rolling stones t-shirt?:)vill ha en exakt sån, finns de nåt ställe där man kan beställa den ifrån?

2010-03-17 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0