16 mars

Nu har jag lyckats fa igang en annan dator som jag kommer ha nagra dagar framover men som ni marker sa har den inte alla bokstaver da den ar kopt i USA men de gar nog bra nagon dag eller 2 iallafall hoppas jag , ar ju battre an inget lixom.
Idag vaknade jag klockan 7 at en stadig fruokst = grot 
Tog mig till solna och fotades for http://homerunstore.se/
Efter det akte jag direkt till skolan och var dar 1 timme drygt. 
och efter det motte jag upp Matay och at lite sashimi och sen klippte han mig lite. Akte darefter till taby och fikade och halsade pa nagra kompisar.
At e smoothi som var  gjort av soyamjolk och hallon endast!
Efter detta akte jag till gymmet och korde brost skont pass korde mergims tips som finns langre ned pa sidan 
och efter det blev det en protein dryck och 3 riskakor(lattsaltade)
efter detta akte jag pa mote ang mitt jobb som borjar imorgon da vi ska ta emot tullinge gymnasium i en utav festlokalerna kommer bli riktigt roligt. 
efter detta akte jag hem till min pappa och slangde i mig en sallad som bestod av
sallad
gurka
tomat
keso
oliver
tonfisk
avocado
Just nu ligger jag i sangen och bjuder pa ett foto fran photopooth nar jag ligger har och latar mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0