13 Mars

Väcktes Klockan 10 och var tvungen att utrymma rummet då det skulle städas inför dagen då det blir fullt hus här.

Kollade ut och kom på , jag ska ju springa nu , slängde i mig  1/2 liter vatten  och 2 rapid burn och sprang ut i solen .
40 minuter senare var jag hemma och helt död ,

1.Den kalla luften sätter sig högt upp i halsen /slår lock
2. Glashalt ute och man spänner hela kroppen ,  då tar det extra bra :)

När jag kom hem blev det 1dl havregrynsgröt  och massa vatten.
Idag ska jag försöka hälla i mig lika mycket vatten som igår ända nackdelen är att det rinner rätt igenom kroppen
Detta är när jag kom hem från morgonens runda.

Magen börjar likna något tycker ,men vänta bara , sommaren 2010 kommer bli show of..


klockan 1 ska jag äta igen , då blir det koka 2 ägg och äta äggvitan endast !
Och sen till det får det blir 1/2 avocado
samt massa vatten

klockan 4 ska jag äta igen har inte kolla på vad som finns så inte bestämt mig än ..

 C ya ..


Kommentarer
Postat av: Natta

Vart bor du någonstans i sthlm? :)

Hur mycket tränar du i veckan i snitt? Vilar du inget? Festar du inte något?

2010-03-13 @ 15:54:26
Postat av: Elin

Hej :)

Din blogg är verkligen en inspirationskälla:)



Jag fråga till dig om rapid burn. Fungerar de bra? Jag vet att du nyss börjat med dem. Men det skulle vara intressant att höra vad du tycker om dem. Fungerar dem? Är de lätta att svälja? Jag fundera på om jag skulle prova dem. Jag tränar 6 dagar i veckan. Jag varierar fotbollsträning och gymträning och jag försöker minska i fett.



Hälsningar Elin

2010-03-13 @ 17:01:03
URL: http://elinevaelisabetnilsson.blogg.se/
Postat av: tess

vilken kropp du har...styrketränar oxå rätt mkt hr du några bra tips på magövningar som du kör?

2010-03-14 @ 23:28:55
URL: http://kallahennetess.blogg.se/
Postat av: sandra

hej. vad gör du för magövningar, hur många och ofta? skulle bli så glad för svar. tack!

2010-03-16 @ 21:27:39
URL: http://pandris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0