12 mars

Lite dålig uppdate idag 12 mars då jag inte haft tillgång till dator, hoppas på att införskaffa en liten bloggdatorn jag kan ta med mig var jag än går.

men lite snabbt vad jag gjort  och ätit

Dagens intag
frukost
2 rapid burn
2 äggvitor och 1 avocado
bullgurr och kyckling jätte lite
proteindryck
celcius
rage
2 rapid burn
proteindryck nmr 2
sashimi (bara fisk)
bullgurr med keso och avocado sallad

har även druckigt drygt 8 liter vatten


Gjort

Ut och sprungit 30 min på morgonen
åka till ett möte ang att jag skulle varit med i talang och blivit kroppsmålad men tackade idag nej till de då jag fick reda på att jag skulle vara naken inför halva sveriges befolkning.
sen åkte jag på en wella kurs
efter detta blev det gym med Frida  och julia
efter detta blev det middag på rice.   sashimi(bara fisk)
efter detta blev det en lång kväll på cafe 60 med massa galna människor men helt underbara .
och nu sitter ja klockan 3 på natten och bloggar .

Tips för dagen
drick inte celsium och rage samtidigt .. mådde så grymt dåligt på gymmet idag pga detta

Gym=
10 på bandet
Uppvärming = armhävningar och benböj 8 min i sträck
rodd 2 min sen benböj 30 sek  detta gör du 3 gånger om
benpress 100 kg .. 12,15,18,15,12
utfall med pilates boll med ena benet uppepå (tränar även bål och balans)
benböj med ena benet korsat bakom det andra
vanliga utfall
vanliga benböj
10 min på bandet
hoppa lite plint


lite snabbt bara men imorn blir de mycket uppdates

PS idag fick jag även biljetterna till aik matchen på söndag .. syns vi där ?
fick även ett nytt jobberbjudande  på sexy.se
ska även fotas för homerun store



Slängde på mig brillorna nu på morgonen när man inte orkat sätta på sig smink , perfekt


Detta är 9 på morgonen och jag ska precis gå ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gjort jobb på sexy.se innan? :) bra blogg, kan du inte lägga upp lite matrecept ibland..

2010-03-13 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0