11 mars

Nu har jag lite info på G.

detta är vad jag införskaffat idag
 
Whey tech  proteinpulverblandning med skogsbärssmak
Specialutvecklad proteinkomplex för att täcka det tillskott av näringsrika proteiner som behövs för avancerade idrottsutövare, ger ett tillskott av protein av högs biologiskt värde med optimal halt av aminosyror för extra återhämtningsstöd och överlägsen muskeluppbyggnad. protein är kroppens viktigaste näringsämne och byggsten , som ingår i alla kroppens vävnader .

kosttillskott med innehåll av örtextract och mineraler , PF rabid burn är ett energitillskott för dig som önskar en extra snabb och effektiv viktreaktion , stark energiaktivator för viktminskning.
Rage x2 är ett mycket kraftfullt kosttillskott som är designat för att öka styrka




,muskelvolym och uthållighet . tage innehåller en rad näringsämnen so samverkar med varandra på ett ypperligt sätt vilket gör att du kan prestera maximalt, metal focus matrix för dig med skärpt och alert , muscle volumizing system  hjälper att öka flodflödet till musklerna och ger dig bättre muskelkontakt , maximum strength matrix har en positiv inverkan på styrka och uthållighet , detta är även uppiggande tack vare koffein.



Allt detta kan du hitta  för bäst priser hos johan på Proteinfabriken

Olof Palmes gata 12
30 sekunder från hötorget tunnelbana



Körde ett bröstpass idag kändes mycket bra ett tips är att köra
Bänkpress 88666
Lutande bänkpress 88666
Lutande hantelpress 4-5 x8 i superset med
Plana flyes 4-5x8-10
Med detta får du riktigt bra kontakt med musklerna .


Imorgon börjar jag med dom nya sakerna jag införskaffat idag och hoppas och vet att det kommer ge mig resultat . Ska somsagt göra en sak på onsdag nästa vecka så från och med imorgon kommer jag lägga in kondition o mina pass , springa samt roddmaskin kanske även cýkla. Kommer även vara på gymmet  i vällingby på morgonen och springa 30 min varje morgon nu för bästa snabbast möjliga resultat .



Kommentarer
Postat av: Anonym

MÅSTE DIT O KIKA!!! ;D

2010-03-12 @ 02:19:51
Postat av: erika

hur lärde du dig så mycket om träning och kost?själv eller har du någon som hjälper dig?

2010-03-12 @ 15:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0