11 mars

Detta har varit en underbar dag , pigg och glad och haft mycket för mig och fått goda nyheter :)

Idag åt jag till lunch chili concarne , haha sådär men de funkar
tog sedan en protein bar
och sedan protein dryck , ( en ny från Proteinfabriken ) har även införskaffat en speciell grej också , lägger upp bilder m.m om en liten stund
sedan blev de thaimat med endast cocosmjölk kyckling och curry i med bullgurr .
Imorn ska jag börja satsa stenhårt på maten för ett tag då jag måste vara i toppform tills på onsdag nästa vecka ,,mer info om de kommer också senare .
Har även kört ett bröst pass lägger upp allt om de senare ikväll också men nu ska jag fortsätta att kolla igenom min facebook ,och lite annat på datorn ,  gå in och kika massa info om någon timme vettja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0