10 mars

Ligger fortfarande i sängen och degar men ryggont :( 
Måste så fort som möjligt gå till någon som fixar detta

Idag vet jag inte riktigt vad som händer än .

skulle igentligen fotats vid klockan 14,00 för klubben collage
skulle även träna vid 6 tiden 

får se vad jag hinner och orkar med idag då jag har besvär med ryggen men hoppas jag hinner träna iallafall då det kan vara bra att köra ett ryggpass där jag stretchar ut musklerna med lite lätt vikt ,

nu är iallfall jag hungrig så ska ner och äta musli med lättfil

  c ya

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag går till en suverän kiropraktor hon har fixat min whiplashskada...maila om du vill prova henne

2010-03-10 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0