10 mars

Körde ett lätt ryggpass och provade övningarna nedan,
samt lite utav dom övningarna jag brukar köra , kändes skönt och mitt ryggont är bättre.

Odenplan är sånt jäkla bra gym
1 bra människor
2 bra stämning
3 alla maskiner finns de flera upplagor av
4 rent och snyggt
5 bra och kunnig personal
6 fina omklädningsrum och bra städpersonal
7 STORT gym
ja jag kan hitta många fler bra saker  , det är därför jag tränar där.

 efter träningen så köpte jag mig en protein dryck på gymmet, men inte alls lika bra som det man har hemma :( men hade glömt ta med det så får skylla mig själv.

Blev fullkornspasta när jag kom hem , drog ihop de snabbt för jag var så himla hungrig.

ska äta 1 gång till innan sängen ska intas..

Har några ''idoler'' som jag funtar på att göra tavlor av och sätta upp framför spegeln då jag blir motiverad .
dessa kroppar är min drömmkropp (tjejernas kroppar )  och killkropparna är bara till för ögongodis ;)

Denna mage ska jag ha i sommar ,(ska göra allt för det ):)

Deffad


Kommentarer
Postat av: Natta

Hur många gånger tränar du i veckan?? :)

2010-03-10 @ 22:27:33
Postat av: emma

GRYMT snygga kroppar :O

2010-03-10 @ 22:57:13
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: helene

inte snyggt med för mycket muskler.. på tjejer :P

2010-03-15 @ 13:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0